2007年7月15日 星期日

超強的一分鐘油漆畫畫



實物股票如何轉名


首先係喺邊度攞申請表格問題?
其實申請表格就係你手持實物股票既背後,只要你準確無誤地填妥背後表格就可以。或者本人解析一下一些名詞。轉讓人即實物股票持有人;承讓人即實物股票既新主人;見證人即轉讓人及承讓人以外既一名十八歲以上人士。

申請手續如下﹕
1. 填妥上述表格,並將表格帶往灣仔告士打道5號稅務大樓3樓,到6號窗攞籌,然後耐心等候打厘印(收費為每市值1000元收2元厘印費)。

2. 假設過戶處係中央証券登記(一般都係,如屬其他過戶處可看此連結「http://www.hkex.com.hk/markdata/markstat/rpt_registrars_c.html」,手續差不多,只係地點唔同而已),跟住攞已打厘印的股票往灣仔皇后大道東183號合和中心1712-1716室即可,新股票費用為2元5角(大批轉名有折扣及可付費加快程序)。

3. 一般在10個工作天後已轉名既實物股票可到過戶處拿取。

4. 舉一個例子講,如你的股票市值4000元,手續費為$2x4(厘印費)+2.5(新股票費用)=10.5元(但要是乎數量而定)

備注﹕
1. 此方法是最便宜的轉名手續,當然亦可填妥表格到銀行或証券行用一賣一買形式轉名,但會較貴。

2. 之前有版友提過匯豐有類似實物股票轉名服務,本人曾到匯豐中環總行查詢,匯豐詢問處職員既答覆係匯豐「並無」此服務。

3. 轉讓人、承讓人及見証人三者都「不一定需要」出現在稅局或過戶處,只要填妥表格,可找朋友代辦。

4. 以上資料,亦可致電中央証券登記﹕28628628後按15,亦有相關資料。

沒有留言: